سفری به دنیای آرامش با ماساژ درمانی طب سنتی

ماساژ درمانی یک از قدیمی ترین و مؤثرترین تکنیک های طب سنتی است که برای بهبود سلامت جسمی استفاده می شود. در مواقعی که فرد امکان انجام ورزش را ندارد یا به دلایلی نمی تواند تحرک کافی داشته باشد، از ماساژ درمانی طب سنتی استفاده می کنند تا گرفتگی و انسداد رگ ها در بدن برطرف شود. این روش در صورتی که به درستی و تحت نظر افراد متخصص انجام شود، هیچ عارضه ای نداشته و در سلامت عمومی بدن مؤثر است.

هدف از انجام ماساژ درمانی، افزایش دامنه حرکتی بدن است که معمولاً در طی چند جلسه انجام می شود. ماساژ درمانی شامل حرکات محکم و متمرکز است تا با دستکاری بافت عضلانی، تغییراتی در ساختار بدن به وجود آید که در نتیجه آن، مشکل یا بیماری خاصی در بدن رفع شود.

فواید ماساژ درمانی

فواید بی نظیر ماساژ درمانی برای سلامتی

تأثیر تکنیک های ماساژ درمانی بر بدن

ماساژ درمانی به روش های مختلف و توسط روغن های مخصوصی انجام می شود. این روش درمانی برای نقاط مختلف بدن، متفاوت است. ماساژ درمانی طب سنتی بر حسب نوع آن مزایای بی شماری دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • درمان کمردردهای مزمن
  • بهبود افسردگی
  • حفظ رطوبت بدن
  • کاهش فشار خون
  • کاهش اضطراب
  • رفع خستگی و کوفتگی های بدن
  • از بین بردن مواد زائد بدن
  • افزایش جریان خونرسانی به مغز و سایر اعضا

بیشتر بخوانید: ماساژ برای مفاصل؛ بهترین راهکار برای تسکین دردهای عضلانی

چه افرادی می توانند از ماساژ درمانی طب سنتی بهره مند شوند؟

بر اساس یافته های طب سنتی تمامی افراد می توانند از تکنیک های ماساژ درمانی بهره مند شوند. البته افرادی که دارای شکستگی استخوان، پوکی استخوان یا زخم های باز و عفونی هستند، نباید این روش درمانی را انجام دهند. افرادی که از سردردهای شدید، کشیدگی و رگ به رگ شدن گردن، درد آرتروز و دردهای عضلانی رنج می برند، می توانند با تکنیک های ماساژ درمانی طب سنتی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

توجه داشته باشید افرادی که بیماری هایی؛ مانند آسم، آپاندیسیت، نارسایی ریه و کلیه، صرب، تصلیب شرائین، مشکلات عروقی و کیست زانو دارند، برای انجام ماساژ درمانی با محدودیت مواجه هستند. اگر از این بیماری ها یا بیماری خاص دیگری رنج می برید، باید با کسب اجازه از پزشک متخصص خود، این روش درمانی را آغاز نمایید.

ماساژ درمانی

بهترین کاندیدها برای انجام ماساژ درمانی طب سنتی

نکات مهم قبل و بعد از انجام ماساژ درمانی

ماساژ درمانی به تنهایی نتیجه بخش نیست؛ قبل و بعد از انجام این روش درمانی، باید نکات ویژه ای را رعایت کنید تا اثربخشی ماساژ درمانی طب سنتی افزایش یابد. فراموش نکنید که این روش به تنهایی نمی تواند تمام دردها و بیماری های شما را درمان کند؛ بلکه می تواند به عنوان یک روش مکمل، درمان مشکلات جسمی شما را سریع تر کند.

  • قبل از انجام ماساژ درمانی حتما تمام شرایط بدنی و مشکلات جسمی خود را در اختیار پزشک قرار دهید؛ حتی اگر از نظر شما مهم نباشند.
  • زنان باردار باید با مشورت پزشک خود ماساژ درمانی را انجام دهند.
  • بعد از تمام شدن ماساژ درمانی حتما 1 تا 2 لیوان آب بنوشید تا سمومی که در طی ماساژ درمانی آزاد شده اند، از بدن دفع شوند.
  • تا 24 ساعت بعد از ماساژ درمانی هیچ ورزش سنگینی انجام ندهید.
  • بهتر است بعد از ماساژ درمانی استراحت کنید.
  • استفاده از یک میان وعده سبک که شامل کربوهیدرات و پروتئین است، بعد از ماساژ درمانی بسیار کمک کننده است.

ماساژ

مهم ترین نکات قبل و بعد انجام ماساژ درمانی

بیشتر بخوانید: ارائه خدمات ماساژ با ماساژ تراپیست در منزل

با مراجعه به کلینیک اسپالیمو، به نتایج شگفت انگیزی برسید

اگر مدتی است که احساس خستگی می کنید یا فکر می کنید که دیگر همانند سابق نمی توانید به فعالیت های روزمره بپردازید، همین الان با متخصصان اسپالیمو تماس بگیرید و وقت ماساژ درمانی طب سنتی خود را ثبت کرده و 25 درصد تخفیف برای جلسات آینده دریافت نمایید.

تیم اسپالیمو با بهره مندی از تیمی متخصص و آموزش دیده، بهترین تکنیک های ماساژ در منزل و ماساژ در تهران  را متناسب با شرایط جسمی شما اجرا کرده و آرامش و سلامتی را به شما هدیه می دهند. برای دریافت وقت از مجموعه ما نیازی به منتظر ماندن در کلینیک و تلف کردن وقت در ترافیک سنگین شهر نیست؛ همین الان روی لینک زیر کلیک کرده تا در کمتر از 10 دقیقه، نوبت شما رزرو شود.

برای دریافت اولین نوبت خالی اینجا کلیک کنید.

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.