یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن فشارهای جسمی و روحی، ماساژ درمانی است. از ماساژ اغلب برای درمان سردرد، گرفتگی عضلات، ریلکس شدن و … استفاده می شود. اغلب افراد برای از بین بردن تنش های جسمی و ذهنی خود از ماساژ استفاده می کنند. خدمات ماساژ درمانی بسیار مقرون به صرفه هستند و تنها با پرداخت هزینه ای اندک می توانید آرامش را به ذهن و بدنتان بازگردانید.  اگر می خواهید از این روش درمانی استفاده کنید باید بهترین مرکز ماساژ تهران را بشناسید. برای آشنایی بیشتر با این مراکز در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ماساژ در تهران

ویژگی های بهترین مرکز ماساژ

ماساژ چیست؟

برای انجام ماساژ اغلب ماساژور با فشار دست در نقاط مختلف بدن، تنش ها ، گرفتگی ها و فشار عصبی را از بین می برد. ماساژ برای از بین بردن درد، گرفتگی و … در نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ماساژ در افزایش سلامتی بدن افراد نیز نقش بسیار مهمی دارد. در ماساژ در تهران می توانید تمامی گرفتگی ها و دردهای عضلانی خود را از بین ببرید و جسم و روحی آرام تر داشته باشید.

روش های مختلفی برای ماساژ وجود دارد که از جمله آن می توان به ماساژ تایلندی، سوئدی، آیورودا، ورزشی، سنگ داغ و … اشاره کرد. حتی بسیاری از والدین کودکان خود را نیز به ماساژ می فرستند و ماساژورها از طریق ماساژهای مخصوص تنش های جسمی کودک را از او دور می کنند.

مرکز ماساژ در تهران

بهترین روش چیدمان اتاق ماساژ

بیشتر بخوانید : معرفی انواع ماساژ و فواید آن در مرکز ماساژ آقایان تهران

مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز ماساژ تهران

امروزه ماساژ درمانی در تعداد زیادی از سالن های آرایشی و حتی باشگاه های ورزشی انجام می شود؛ اما توصیه ما به شما این است که برای انجام ماساژ حتما از مراکز حرفه ای و افراد متخصص کمک بگیرید. برای شناخت این مراکز باید به برخی نکات توجه داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن فضای کاری حرفه ای

اتاق های حرفه ای ماساژ دارای طراحی ساده ای هستند و در آن ها تنها از یک تخت مخصوص استفاده شده است. همچنین مدیران بهترین مرکز ماساژ تهران از میزهای کار و قفسه هایی برای قرار دادن روغن و … نیز در این اتاق ها استفاده می کنند.

  • از بین بردن عوامل حواس پرتی

ماساژ برای ریلکسی و آرامش بیشتر انجام می شود و به همین خاطر هیچ گونه عوامل حواس پرتی هم چون سر و صدا، نور نامناسب و … نباید در این مراکز وجود داشته باشد.

  • استفاده از تخت های ماساژ با کیفیت

بهترین مرکز ماساژ تهران باید از تخت های با کیفیت استفاده کند. تخت ماساژ باید راحت و زیبا باشد و به طور ثابت روی زمین قرار بگیرد. لق بودن پایه های تخت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در مشتری شود.

  • استفاده از اکسسوری های زیبا

دکوراسیون اتاق های ماساژ باید به گونه ای باشد که حس لوکس بودن را به مشتری القا کند. اغلب در این اتاق ها از گلدان های طبیعی، شمع، آینه، تابلوهای نقاشی و … استفاده می شود.

بهترین مرکز ماساژ در تهران

معرفی بهترین مرکز ماساژ تهران

بیشتر بخوانید : تاثیر ماساژ درمانی بانوان بر سلامت جسم و روان

اسپالیمو یکی از بهترین مراکز ماساژ در تهران

اگر به دنبال مرکزی قابل اعتماد و حرفه ای هستید، ما مرکز ماساژ اسپالیمو را به شما پیشنهاد می کنیم. این مرکز با انجام انواع ماساژ بدن و صورت آرامش را به بدن و ذهن شما باز می گرداند. قیمت ماساژهای این مرکز بسیار مقرون به صرفه است و شما با پرداخت هزینه ای اندک می توانید از افراد حرفه ای و متخصص ماساژ بگیرید. علاوه بر این می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه وقت ماساژ خود را به صورت آنلاین رزرو کنید و تجربه ای لذت بخش داشته باشید.

خدمات ماساژ تهران در مجموعه اسپالیمو

پیش از آنکه بخواهید خدماتی را از سمت مجموعه اسپالیمو دریافت کنید، باید از انواع آن آگاه باشید تا با توجه به نیازتان یکی از خدمات را توسط مجموعه ما دریافت نمایید. از مهم ترین خدمات ماساژ در اسپالیمو می توان به موارد زیر اشارت کرد:

  • ماساژ در منزل

از مهم ترین خدمات مجموعه که افراد زیادی از آن استقبال می ‌کنند، می‌ توان بهماساژ در منزل اشاره کرد. بسیاری از افراد شرایط و وقت حضور در کلینیک را ندارند، به همین خاطر از خدمت ماساژ در منزل استفاده می کنند تا بتوانند سلامتی خود را بهبود داده و خستگی شان را برطرف نمایند.

  • ماساژ درمانی

بسیاری از افراد گمان می‌ کنند ماساژ تنها به منظور رفع خستگی و کسالت مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما باید بگوییم این گمان کاملا اشتباه و نادرست تلقی می‌ شود، چرا که ماساژ به عنوان یک روش درمانی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد و می ‌تواند بسیاری از مشکلات عضلانی را به خوبی برطرف نماید.

  • رفلکسولوژی

یکی دیگر از خدماتی که در مجموعه اسپالیمو انجام می ‌شود رفلکسولوژی است. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند رفلکسولوژی به چه معنا است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در این روش، بیماری ‌های مراجعه کننده ریشه یابی می‌ شود و سپس با روش ‌های مناسب همچون ماساژ درمان می‌ گردد.

انواع ماساژ درمانی
ماساژ در منزل توسط مجموعه اسپالیمو در تهران

  • ماساژ کودک

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گمان می ‌کنید ماساژ تنها برای بزرگسالان مناسب است، باید بگوییم سخت در اشتباه می ‌باشید؛ چرا که کودکان همانند بزرگسالان نیازمند ماساژ ‌های دوره‌ ای هستند و باید این موضوع را کاملاً مد نظر قرار دهید.

  • ماساژ سر و صورت

همانطور که می ‌دانید، ماساژ باعث افزایش گردش خون می ‌شود و هنگامی که در سر و صورت مورد انجام قرار گیرد، شادابی و نشاط آن را افزایش داده و باعث جوانسازی افراد خواهد شد.

فاکتورهای اصولی مورد نیاز برای یک سالن ماساژ ایده آل

1- محیط بهداشتی

2- ابعاد سالن

3- انتخاب ماسور حرفه ای در این امر

4- لوازم ضروری ماساژ

5- تهویه مناسب مکان

6- طراحی جذاب

بیشتر بخوانید : خصوصیات مورد نیاز یک مرکز سالن ماساژ تهران

سخن پایانی

بهترین مرکز ماساژ تهران دارای ویژگی هایی هم چون فضای آرامش بخش و بدون سر و صدا، تخت ماساژ نرم و راحت و … است. شما می توانید در این مراکز تمامی خستگی های جسمی و روحی خود را از بین ببرید و با ذهنی آماده تر به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. هزینه انجام ماساژ در این مراکز بسیار مقرون به صرفه است و شما قادر هستید با پرداخت هزینه ای اندک ماساژ حرفه ای بگیرید. شما می توانید از طریق وب سایت اسپالیمو نوبت ماساژ خود را گرفته و ماساژی حرفه ای را تجربه کنید.برای انجام ماساژ می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و نوبت ماساژ را رزرو نمایید. همچین اسپالیمو خدماتی چون ماساژ در منزل و ماساژ در تهران و محل کار را نیز برای شما دوست داران سلامت فراهم کرده است .

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.