ماساژ بدن فواید زیادی برای جسم و روان انسان دارد. این نرمش بسیار آرامبخش است و روش های مختلف آن در همه جای دنیا در حال رشد و ارتقا می باشد. ماساژ ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ استخوانی، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ پرینتال، ماساژ شیاتسو و ماساژ بافت عمقی اشاره کرد. هر کدام از انواع ماساژ، فواید خاصی برای بدن دارد.

بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که به صورت اصولی و در فواصل زمانی منظم ماساژ درمانی داشته باشید. برای مثال اگر خواب نامنظمی دارید یا از بی خوابی رنج می برید توصیه می شود به صورت هفتگی خدمات ماساژدرمانی را دریافت نمایید.

ماساز در منزل

همه چیز درباره دریافت ماساژ در منزل تهران

در حوزه ماساژدرمانی سبک های مختلفی نیز وجود دارد مانند ماساژ درمانی به سبک شرقی، سبک اروپایی ماساژ و سبک اصلاح حرکت. توجه داشته باشید که انجام ماساژ کار بسیار حساسی است و باید توسط فرد با تجربه و متبحر انجام بگیرد. شما می توانید خدمات مربوط به ماساژ را هر جای تهران که هستید دریافت نمایید. کلینیک های متعددی در شهر تهران وجود دارند که انواع خدمات ماساژدرمانی را ارائه می دهند.

اهمیت استفاده از ماساژ برای سلامتی، دریافت خدمات با تلفن ماساژور در منزل

انجام برخی از روش های درمانی به عنوان طب مکمل در نظر گرفته می شود. این روش درمانی علاوه بر کاهش درد می تواند به بهبود عملکرد بسیاری از بخش های بدن نیز کمک کند. اهمیت استفاده از ماساژ را از چند بخش می توان مورد توجه قرار داد.

  • کاهش استرس و اضطراب
  • بهبود دردهای عضلانی
  • افزایش انرژی و هوشیاری و بهبود گردش خون
  • کاهش فشار خون و ضربان قلب
  • بهبود سیستم ایمنی
  • کمک به عملکرد بهتر سیستم گوارشی
  • برطرف شدن آسیب های عضلانی ناشی از ورزش یا بیماری

بیشتر بخوانید : قیمت ماساژ در منزل

معرفی مرکز ماساژ معتبر در تهران

افراد زیادی به دنبال مرکز معتبر برای دریافت ماساژ هستند که کادر متخصص داشته باشد. گروه اسپالیمو نیز به عنوان یک مرکز معتبر خدمات گسترده ای دارد و برای دریافت ماساژ در منزل غرب تهران می توانید با کارشناسان  مجموعه ما تماس بگیرید. شما می توانید انواع مختلف ماساژ را در محیطی آرام و با افرادی متخصص در این مرکز تجربه نمایید. این مرکز همچنین خدمات ماساژ در منزل توسط خانم نیز دارد که می توانید از آن نیز استفاده نمایید. مجموعه ما با ارائه انواع خدمات با تیم متخصص و با تجربه سعی دارد رضایت مشتریان را کسب نماید.

یافتن مرکز معتبر برای دریافت ماساژ در منزل

یافتن مرکز معتبر برای دریافت ماساژ در منزل

علاوه بر مراجعه به مرکز ماساژ می توانید از خدمات دریافت ماساژ در منزل تهران نیز استفاده نمایید. این موضوع موجب می شود بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید و همچنین در ترافیک و شلوغی معطل نشوید. با این کار در هزینه های رفت و آمد نیز صرفه جویی خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که پس از ماساژ می توانید حمام کنید و سپس استراحت نمایید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز ماساژ تهران کجاست؟

فواید ماساژ درمانی و نکات مهم درباره آن

از جمله مهم ترین فواید ماساژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماساژ موجب عملکرد بهتر دستگاه گردش خون می شود.
  • به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کند.
  • ماساژ بر روی عضلات و مفصل ها تاثیر مثبت زیادی دارد.
  • ماساژ برای سیستم عصبی بسیار مفید است.
  • یکی از مهم ترین نکاتی که درباره فواید ماساژدرمانی می توان به آن اشاره نمود، تقویت سیستم ایمنی بدن است.
  • دریافت ماساژ در رفع اسپاسم عضلات نیز تاثیر گذار است.
  • ماساژدرمانی همچنین موجب جوانی و شادابی پوست می شود.

فواید ماساژ درمانی و نکات مهم درباره آن

فواید ماساژ درمانی و نکات مهم درباره آن

همه چیز درباره تعرفه ماساژ در منزل تهران

هزینه دریافت ماساژ در منزل تهران به عوامل زیادی مانند امکانات، تبحر و تجربه ماسور، روغن هایی که مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین مدت زمان دریافت ماساژ بستگی دارد. دریافت ماساژ به خصوص برای کسانی که شغل های پرتنشی دارند و فعالیت های زیادی در طول شبانه روز انجام می دهند بسیار توصیه می شود. یکی از نکات مهمی قبل از ماساژدرمانی بهتر است به آن توجه داشته باشید، کسب اطلاعات درباره انواع ماساژ و فواید هر کدام است.

هزینه دریافت ماساژ و عوامل تاثیرگذار بر آن

قیمت ماساژ در منزل تهران و عوامل تاثیرگذار بر آن

 توصیه مهم درباره ماساژدرمانی

دریافت ماساژ فواید زیادی دارد اما برای برخی افراد که دارای بیماری هایی مانند پوکی استخوان، سرطان و ترومبوسیتوپنی هستند توصیه نمی شود. همچنین خانم های باردار و کسانی که عضوی از بدنشان دارای شکستگی یا سوختگی می باشد، بهتر است قبل از دریافت ماساژ با پزشک مشورت نمایند. افرادی که داروهای  رقیق کننده خون مصرف می کنند نیز باید برای دریافت ماساژ احتیاط کنند.

شما می توانید از خدمات گسترده مجموعه اسپالیمو که یکی از مراکز معتبر برای دریافت ماساژ در تهران است، استفاده نمایید و لذت ببرید. مرکز ما شماره تلفن ماساژور در منزل تهران را نیز ارائه می دهد تا شما به راحتی خدمات ماساژدرمانی را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید : خدمات ماساژ فول بادی در منزل تهران به چه صورت ارائه می‌شود؟

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.