به دلیل استرس ­هایی که در طول روز متحمل می ­شویم لازم است زمانی را برای مراقبت از خودمان اختصاص دهیم. اما زنان بیشتر از هر شخص دیگری نیاز به خود مراقبتی دارند. ممکن است بپرسید چرا؟ اگر به زندگی زنان توجه کنیم می ­بینیم که در هر مرحله از زندگی درگیر چالشی هستند که روی سلامت آن­ ها تاثیر می­ گذارد، برای مثال درد ناشی از پریود، افسردگی بعد از زایمان و نوسانات هورمونی به دلیل یائسگی. اما برای همه­ این ­ها یک راه حل شگفت انگیز وجود دارد و آن هم ماساژ درمانی  حرفه ای و اصولی در خانه یا مراکز ماساژ است. پیشنهاد می ­کنیم برای آشنایی با تاثیرات ماساژ درمانی بانوان بر جسم و روان و خدمات اسپالیمو در شعب ماساژ درمانی بانوان در تهران، شهرک غرب و شعبه های دیگر ، این مطلب را از دست ندهید.

ماساژ درمانی بانوان

ماساژ درمانی بانوان در تهران

کاهش درد پریود با ماساژ

اگر از درد ناشی از پریود رنج می برید حتما ماساژ را امتحان کنید. برای مثال به نفخ یا درد کمر و پا در دوران پریود فکر کنید که چقدر عذاب­ آور است. ماساژ با به گردش در آوردن جریان خون می تواند این درد را میزان زیادی تسکین دهد.

فرمولی برای جوانی صورت

اگر به دنبال راهی برای سلامت و زیبایی پوست­ هستید ماساژ صورت را تجربه کنید. ماساژ صورت یک روش درمانی است که با استفاده از دست یا ابزاری مانند غلتک یشم به جریان بهتر گردش خون در بافت صورت کمک می­ کند و باعث شادابی و زیبایی پوست می­ شود. اینجا به شما می­ گوییم که چرا باید از ماساژ صورت استفاده کنید.

فواید شگفت انگیز ماساژ صورت:

  • افزایش گردش خون در بافت صورت که باعث جوان ­سازی پوست می ­شود.
  • از چین ­و چروک صورت جلوگیری می ­کند و حتی خاصیت درمان کنندگی دارد.
  • ماساژ صورت برای افرادی که از سردرد یا مشکل سینوسی رنج می ­برند یک روش فوق ­ا­لعاده است.

ماساژ درمانی بانوان در تهران

ماساژ درمانی بانوان

ذهن تان را با ماساژ آرام کنید

برنامه ­شلوغ روزانه باعث می­ شود که خود مراقبتی بیشتر از هر وقت دیگری برای شما سخت شود. فرقی نمی­ کند در خانه یا بیرون کار کنید، عدم تعادل بین مسئولیت ­ها و زمانی که برای استراحت دارید باعث مشکلاتی می ­شوند که حتما در طول زندگی آن­ ها را تجربه کرده اید، مانند:

  • بی­ خوابی یا خستگی مفرط
  • بهم ریختن خلق و خو
  • فشار خون بالا
  • ضربان قلب شدید
  • افزایش یا کاهش وزن
  • سردرد
  • سندروم پای بی قرار
  • احساس ناخوشی عمومی
  • ناراحتی­ معده

ما با افتخار در شعب ماساژ بانوان شهرک غرب، تهران  این خدمات را به شما ارائه می دهیم. با ماساژ درمانی بانوان می توانید مشکلات فوق را کاهش دهید و حتی از بین ببرید.

بیشتر بخوانید : خدمات ماساژ فول بادی در منزل تهران به چه صورت ارائه می‌شود؟

ارتقای سلامت باروری از طریق ماساژ درمانی بانوان

اگر قصد دارید که مادر شوید ماساژ می تواند کمک خوبی برای افزایش شانس شما در باروری باشد. تحقیقاتی وجود دارد که نشان می ­دهد استرس می ­تواند منجر به کاهش شانس باروری شود. ماساژ هورمون استرس را کاهش داده و از این طریق شانس باروری زنان را افزایش می ­دهد.

اغلب زنان سوال می­ پرسند که آیا ماساژ می ­تواند به فیبروم رحم کمک کند؟ در جواب باید بگوییم بله. فیبروم  رحمی تومور خوش خیمی است که در هر سنی می ­تواند موجب ناراحتی­ برای زنان شود مانند کمردرد، پریود  همراه با درد و احساس نفخ؛ حتی درمواردی زنان مجبور می­ شوند که رحم خود را جراحی کرده و آن را بردارند. اگر ترجیح می­ دهید به جای استفاده از دارو، از روش­ طبیعی برای درمان استفاده کنید ماساژ را در برنامه خودتان قرار دهید.

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی بانوان شهرک غرب

بیشتر بخوانید : تاثیر شگفت انگیز ماساژدرمانی در درمان بیماری هایی مانند سیاتیک

روش های به کار گرفته شده جهت انجام ماساژ های درمانی

در ماساژ های مخصوص درمان، پنج شیوه به کار گرفته می شود که قصد داریم به آن ها بپردازیم:

  1. مالش

در این روش، شما حرکات مالشی دایره واری را نزدیک به مفاصل، تاندون ها و زردپی های خود حس می کنید که فرد درمان گر به کمک انگشت شست، انگشت اشاره یا کف دست، آن را به اجرا درآورده است. مالش باعث کاهش تورم و زدودن آلودگی و سموم از بدن می شود.

  1. کوبش

این روش ماساژ درمانی هم به کمک ضربات طولانی، مستمر و یکسان بر روی سطح پوست انجام می گیرد. کوبش می تواند، با روش های مختلفی اجرا شود؛ برای مثال:

  • سر انگشت شست
  • کف یک دست یا هر دو دست
  • مفاصل انگشت‌ ها
  • بند ابتدایی یا سر انگشت های دست
  1. تاپوتمان

در این روش، حرکات دست به صورت ساطوری بوده و ضربه ها تند و سبک است. به طور کلی، این روش ماساژ درمانی از کمر شروع شده و کم کم به باقی قسمت های بدن می رسد.

  1. پتریساژ

به مشت و مال دادن، انجام حرکات چرخشی بر روی ماهیچه ها و فشار وارد کردن به آن ها پتریساژ می گویند که می تواند، توسط یک یا دو انگشست شست انجام پذیرد. فشار وارد شده، با توجه به نیاز مشتری و از بسیار محکم تا آرام متغیر است.

درمانی دلپذیر بدون عوارض جانبی را با ما تجربه کنید

اگر ماساژ توسط افراد آموزش­ دیده انجام شود یک گزینه ایمن و غیر تهاجمی برای مبارزه با درد و استرس است. می ­توانید برای استفاده از خدمات ما برای ماساژ درمانی بانوان در تهران ، شهرک غرب و ماساژ در  تهران نوبت رزرو کنید . آرامش را به بدن تان هدیه دهید. علاوه بر این برای راحتی بیشتر شما امکان ماساژ  در منزل را هم فراهم آورده­ ایم تا از خدمات تخصصی ما که توسط افراد آموزش دیده ارائه می شود، استفاده کنید و سلامتی خودتان را بهبود ببخشید.

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.