آرامش در بدن و ذهن

در واقع ماساژ مجموعه ای از ورز دادن، غلتاندن، نوازش کردن و فشار دادن پوست و عضلات پوستی است. امروزه از روش های مختلفی برای ماساژ دادن استفاده می کنند. هر کدام از این روش ها مزایا خاص و منحصر به فرد خود را داشته و برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بر طرف شدن اضطراب و افسردگی

  • بهبود عملکرد کلی بدن

  • جوان سازی و شادابی پوست

  • بهبود سیستم تنفسی بدن

  • رفع و کاهش سرد مزاجی

ماساژ درمانی عبارتست از دست ورزی بر روی بافت های نرم بدن. این درمان به رهایی از استرس و فشار عضلانی و درد ناشی از صدما ت و سرعت بهبود ناراحتیهای حاد و مزمن كمك می كند. امروزه میلیونها نفر در سراسر جهان از این روش به عنوان یك روش مراقبت بهداشتی استفاده می كنند. با اسپالیمو همراه باشید.

خدمات ماساژ در منزل

افراد در زندگی روزمره خود، فشار زیادی را بر اعضای بدنشان وارد می کنند از این رو همیشه احساس خستگی و کوفتگی دارند. شاید بسیاری از این افراد فکر کنند که چاره ای برای این کار وجود ندارد و آن ها مجبور هستند که با این احساس خستگی کنار بیایند. اما در حقیقت با انجام جلسات ماساژ می توانید تا حد چشم گیری خستگی خود را از بین ببرید. امروزه مراکز مختلف ماساژ، در سطح شهرها فعالیت می کنند. اگر نمی توانید به این مراکز مراجعه کنید، در چنین شرایطی ماساژ در منزل انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

ماساژ در منزل

خدمات ماساژ در منزل

آشنایی با ماساژ

در واقع ماساژ مجموعه ای از ورز دادن، غلتاندن، نوازش کردن و فشار دادن پوست و عضلات پوستی است. امروزه از روش های مختلفی برای ماساژ دادن استفاده می کنند. هر کدام از این روش ها مزایا خاص و منحصر به فرد خود را داشته و برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. پس از انجام ماساژ، فرد هیچ گونه احساس خستگی و کوفتگی نداشته و کاملاً شاداب می شود. شایان ذکر است که ماساژ تأثیر بسیار زیادی در ریکاوری اعضای بدن داشته و باعث بهبود عملکرد و افزایش کارایی آن ها می شود.

فواید و مزایا ماساژ

استفاده از خدمات ماساژ در منزل مزایا و فواید مختلفی را به همراه دارد. در ادامه ما لیستی از مزایا انجام این کار را برای شما شرح داده ایم.

  • ایجاد آرامش در بدن
  • رفع استرس
  • کاهش اضطراب
  • بهبود عملکرد کلی بدن
  • بهبود گرفتگی عضلانی
  • افزایش توانایی بدن
  • تنظیم سیستم عصبی
  • رفع و کاهش سرد مزاجی
  • تقویت قوای جنسی
  • جوان سازی و شادابی پوست
  • تنظیم سیستم تعرق بدن
  • بهبود سیستم تنفسی بدن

و…

شایان ذکر است که امروزه بیش از 460 مورد از خواص و مزایا ماساژ مطرح شده است. ما در این بخش تنها به برخی از مهم ترین مزایا انجام این کار، پرداختیم.

ویژگی های منحصر به فرد ماساژ در منزل

بسیاری از افراد در رابطه با تفاوت ماساژ در منزل و ماساژ در مؤسسه هایی که برای انجام این کار تأسیس شده اند، سوالات زیادی را مطرح می کنند. در واقع شما خدماتی که می گیرید، یکسان است. یعنی چه در خانه خود باشید چه به مرکز ماساژ مراجعه کنید، هیچ تفاوتی در عملکرد ماسور (ماساژ دهنده) مشاهده نخواهید کرد. اما استفاده از خدمات ماساژ در منزل ویژگی های متعددی را برای افراد به همراه دارد و باعث راحت تر شدن کار او می شود. در ادامه مهم ترین ویژگی های استفاده از این خدمات را برای شما شرح داده ایم.

  • لزومی ندارد که شما از خانه خود خارج شوید و زمان زیادی را در ترافیک، هوا آلوده و… بگذارید. بلکه تنها در خانه خود نشسته و منتظر می مانید.
  • محیط خانه قطعاً از موسسه های ماساژ ساکت تر است. اگر به دنبال یک آرامش مطلق و کامل هستید، خانه شما می تواند، محیط بسیار مناسبی برای انجام این کار باشد.
  • با آنکه تمام تجهیزات و تخت های موسسه های ماساژ بعد از هر جلسه ضد عفونی می شوند، اما اگر فرد بسیار حساسی هستید، استفاده از خدمات ماساژ در منزل می تواند، دل نگرانی شما از جهت بهداشت محیط را نیز بر طرف کند.
  • در صورت استفاده از خدمات ماساژ در خانه نیازی نیست که وسیله خاصی را تهیه کنید. میز، صندلی و تمام تجهیزاتی که لازم است، توسط ماسور به خانه شما آورده می شود.

همان طور که مشاهده کردید استفاده از خدمات ماساژ در خانه می تواند، ویژگی های منحصر به فردی را برای افراد به ارمغان بیاورد.

ویژگی ماساژ در منزل

ویژگی ماساژ در خانه

انواع خدمات ماساژ در منزل

همان طور که می دانید، ماساژ انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها با دیگری بسیار متفاوت تر هستند. اسپالیمو انواع مختلفی از ماساژ ها را برای مشتریان خود ارائه می دهد تا آن ها بتوانند، بسته به نیاز خود از این خدمات در خانه شان بهره ببرند. انواع خدمات ماساژ در منزل عبارت اند از:

همان طور که مشاهده کردید شما می توانید با توجه به سلیقه و متناسب با نیازتان از خدمات مختلف و متنوع ماساژ در خانه بهره مند شوید.

قیمت ماساژ در خانه

هزینه های خدمات ماساژ در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت مشخص و معین برای آن تعیین کرد. مهم ترین پارامتری که بر روی قیمت ماساژ در خانه اثر می گذارد، نوع خدمات مد نظر مشتری است. همان طور که مشاهده کردید، انواع مختلفی از ماساژ ها در منزل قابل انجام هستند. هر یک از این ماساژ ها متفاوت بوده و از قیمت مختلفی برخوردار هستند.

ماساژ در منزل و یا محل کار

هزینه ماساژ در خانه

دومین عامل تعیین کننده در قیمت ماساژ در خانه، مدت زمانی است که مشتری درخواست ماساژ دارد. هر چقدر که تایم ماساژ طولانی تر باشد، طبیعتاً هزینه های آن نیز بالاتر می رود. پس قبل از ثبت سفارش برای ماساژ در منزل بهتر است، هزینه های آن را از طریق خود موسسه پرس و جو کنید تا اطلاعات دقیق تر و کامل تری برای شما ارائه شود.

ماساژ برای بانوان

معمولا انواع ماساژ برای آقایان و بانوان مناسب هستند. اما برخی از ماساژ ها فقط مختص آقایان و بعضی مختص بانوان هستند. یکی از ماساژ های معروفی که برای بانوان پیشنهاد می شود، ماساژ سینه است. این نوع ماساژ حتی گاها برای تشخیص بافت های غیر عادی در سینه بانوان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ماساژ سینه بر روی عضلات عمیق و سطحی اطراف سینه تمرکز دارد. ماساژتراپیست‌های حرفه‌ای برای انجام بهترین نوع ماساژ سینه بانوان، بر ارائه ماساژی خوشایند و بدون هیچ‌گونه تمایل جنسی تاکید دارند. به طور کلی فشار تمام دست بر روی عضلات ناحیه سینه و عمیق ‌تر از غدد پستانی اعمال می‌ شود.

جمع بندی

امروزه افراد به دلیل سبک زندگی که در پیش گرفته اند، احساس خستگی و کوفتگی بیش از حدی دارند. برای رفع این احساس و ریکاوری کردن اعضای بدن لازم است تا از جلسات ماساژ بهره ببرید. با آن که مراکز مختلفی در سطح شهر ها تأسیس شده اند که این خدمات را ارائه می دهند، اما ممکن است بنا به دلایل مشخصی نتوانید به این مراکز مراجعه کنید. در این شرایط استفاده از خدمات ماساژ در منزل بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ماساژ

ارائه خدمات ماساژ در خانه

در واقع ماساژ در خانه، کاملاً مشابه با مراکز ماساژ است و هیچ تفاوتی بین کیفیت و کمیت کار وجود ندارد. تنها تفاوت ماساژ در خانه آن است که شما هیچ هزینه اضافی بابت رفت و آمد خرج نمی کنید و از طرفی مشکلاتی مانند گیر کردن در ترافیک را نخواهید داشت. یعنی با بهره گرفتن از خدمات ماساژ در منزل و ماساژ در تهران  هم در پول و هم در وقت خود صرفه جویی می کنید.

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.