ماساژ کل بدن یک راه ایده آل برای بالا بردن کارایی ذهن و انعطاف بهتر بدن است. اگر به دنبال درمان آرامش بخش هستید، شرکت در جلسه ی ماساژ به شما کمک می کند. انجام ماساژ، به قسمت خاصی از بدن محدود نمی شود و تمام بدن را شامل می شود. تاثیر ماساژ درمانی در همان جلسه اول به خوبی قابل مشاهده است و شخص بعد از ماساژ، حس بهتری پیدا می کند. قبل از انتخاب یک مرکز ماساژ، باید در مورد این کار اطلاعات کافی داشته باشید. برای آشنایی با ماساژ و فواید آن در ادامه با ما همراه باشید.

ماساژ بدن

ماساژ حرفه ای، راهی برای کاهش استرس

بیشتر بخوانید : ماساژ ریلکسی و فواید آن

فواید ماساژ کامل بدن

ماساژ کل بدن فواید زیادی دارد و به شما کمک می کند تا سلامت فیزیکی و روانی خود را بالا ببرید. برخی از فواید ماساژ بدن عبارتند از:

  • کاهش تنش و استرس

ماساژ کل بدن باعث کاهش تنش و استرس می شود. همچنین احساس خستگی و خشم را کاهش می دهد. ماساژ باعث افزایش انرژی و بهبود خلق و خوی شما خواهد شد.

  • رفع درد

ماساژ باعث بهبود جریان خون در عضلات و بافت های عمقی می شود. این موضوع باعث رفع درد و بهبود عملکرد عضلات خواهد شد.

  • افزایش انعطاف پذیری

انجام ماساژ به صورت مکرر به عضلات کمک می کند تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند. این موضوع باعث بهبود عملکرد ورزشی و انجام کار های روزمره می شود.

  • بهبود خواب

ماساژ کل بدن کمک می کند تا استراحت و خوابتان بهتر شود و باعث افزایش آرامش خواهد شد.

  • افزایش تمرکز

ماساژ به شما کمک می کند تا تمرکز خود را در انجام کار ها بالا ببرید. این کار باعث بهبود عملکرد شما در انجام وظایف روزمره و فعالیت های ذهنی می شود.

ماساژ بدن در تهران

ماساژ کل بدن در مرکز اسپالیمو

بیشتر بخوانید : مهم ترین فواید ماساژ پا که شما را شگفت زده خواهند کرد

نیاز های اولیه برای ماساژ

یکی از مهم ترین نکات ماساژ، داشتن یک محیط آرام و امکانات کامل است که شامل موارد زیر می شود:

  • اتاقی آرام و گرم با نور کم، برای آرامش بیش تر
  • یک سطح نسبتا سخت (تخت ماساژ یا تخت معمولی)
  • بالشت
  • حوله های نرم و کرکی
  • روغن های طبیعی مانند اسطوخودوس برای آرامش، نعناع برای جوان سازی، زیتون (نشاط بخش و مفید برای تشویق گردش خون)، بادام (انرژی بخش)
  • در صورت تمایل، شمع

بیشتر بخوانید : تاثیر ماساژ درمانی بانوان بر سلامت جسم و روان

نحوه انجام ماساژ کل بدن

ماساژ کل بدن توسط افراد حرفه ای انجام می شود. این تکنیک، یک روش ریلکس کننده برای کاهش تنش و استرس است. مراحل کامل ماساژ بدن عموما عبارتند از:

  1. آماده سازی ذهنی

در این مرحله، شما می توانید مشکلات خود را به متخصص ماساژ توضیح دهید و نیازهای خاص خود را مطرح کنید. این گفتگو به ماساژور کمک می کند تا بتواند ماساژ را با توجه به نیازهای شما طراحی کرده و انجام دهد.

  1. آماده سازی بدن

فرد حرفه ای به شما می گوید که لباس هایتان را در بیاورید و یک حوله روی بدنتان بگذارید. این کار برای حفظ راحتی شما و همچنین افزایش دسترسی به ماهیچه ها و بافت های عمقی بدنتان انجام می شود.

  1. ماساژ قسمت های مختلف بدن

ماساژور به آرامی شروع به ماساژ هر قسمتی از بدنتان می کند. او از روش های مختلف ماساژ استفاده می کند، مانند فشار دادن، لغزاندن و غیره. هدف اصلی در این مرحله، ریلکس کردن عضلات، کاهش تنش، افزایش جریان خون و بهبود عملکرد عضلات است.

  1. ماساژ سر و صورت

در این مرحله، متخصص ماساژ به آرامی شروع به ماساژ سر و صورت می کند. او ممکن است از لغزاندن انگشتان در سر و صورت شما، نقاط فشار و یا حتی ماساژ نقاط تریگر اسفنجی، استفاده کند. این ماساژ روحیه شما را افزایش داده و استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

  1. استفاده از روغن های گیاهی

در برخی از تکنیک های ماساژ، ماساژور از روغن های گیاهی، به نسبت نیاز و مشکلات شما، استفاده می کند. هر روغن، خواص مشخصی داشته و برای درمان مشکلات متعددی مناسب است.

ماساژ درمانی

انجام ماساژ حرفه ای با روغن های طبیعی

سخن آخر

ماساژ کل بدن توسط یک فرد حرفه ای، فرصتی است که به شما کمک می کند تا عضلات خود را تقویت کنید. ماساژ، تنش و استرس را کاهش می دهد و به بهبود عملکرد بدنتان کمک می کند. ما در مرکز ماساژ اسپالیمو به شما کمک می کنیم تا یک ماساژ حرفه ای را تجربه کنید. برای انجام ماساژ می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و نوبت ماساژ را رزرو نمایید. همچین اسپالیمو خدماتی چون ماساژ در منزل و ماساژ در تهران و محل کار را نیز برای شما دوست داران سلامت فراهم کرده است .

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.