ماساژکف پا و کف دست

ماساژکف پا و کف دست

 

آرامش در بدن و ذهن

اغلب مشکلات فیزیکی و گاها روحی، خود را در بخش دیگری از بدن ظاهر می کنند. از بزرگ ترین و مهم ترین عضو های بدن گرفته تا اعضایی که به ظاهر، بی اهمیت جلوه می کنند. اثرگذاری تمامی این اعضا را می توان در بخش های مختلف بدن مشاهده نمود و افراد بسیاری صرفا با پیدا کردن این نقاط، به راحتی توانسته اند تا مشکلات خود را رفع کنند.

  • بر طرف شدن اضطراب و افسردگی

  • بر طرف شدن آسیب‌دیدگی یا کشیدگی بافت نرم

  • بر طرف شدن آسیب‌های ورزشی

  • بر طرف شدن درد مفصل گیجگاهی-فکی

ماساژ درمانی عبارتست از دست ورزی بر روی بافت های نرم بدن. این درمان به رهایی از استرس و فشار عضلانی و درد ناشی از صدما ت و سرعت بهبود ناراحتیهای حاد و مزمن كمك می كند. امروزه میلیونها نفر در سراسر جهان از این روش به عنوان یك روش مراقبت بهداشتی استفاده می كنند. با اسپالیمو همراه باشید.

آموزش اصولی بهترین راه برای ماساژ کف پا و دست

اغلب مشکلات فیزیکی و گاها روحی، خود را در بخش دیگری از بدن ظاهر می کنند. از بزرگ ترین و مهم ترین عضو های بدن گرفته تا اعضایی که به ظاهر، بی اهمیت جلوه می کنند. اثرگذاری تمامی این اعضا را می توان در بخش های مختلف بدن مشاهده نمود و افراد بسیاری صرفا با پیدا کردن این نقاط، به راحتی توانسته اند تا مشکلات خود را رفع کنند.
دو مورد از اصلی ترین مکان هایی که می توان از طریق آن، میانبر های بسیار مفیدی به دیگر اعضای بدن پیدا کرد، کف دست و کف پا هستند. ماساژ کف پا و کف دست اگر به شکلی اصولی و درست صورت گیرد، می تواند، حلال بسیاری از مشکلات شده و امراض مختلفی را از بدن دور نماید. متاسفانه عده کثیری از مردم، نسبت به این موضوع بی اطلاع بوده و از پتانسیل ماساژ به خوبی استفاده نمی‌کنند.
با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با بررسی اشکال مختلف ماساژ کف پا و کف دست پرداخته و با مطالعه فواید و روش انجام آن، یک مرحله به سلامتی نزدیک تر شویم.

ماساژ کف پا و دست

آموزش اصولی بهترین راه برای ماساژ کف پا و کف دست

فواید ماساژ دست و پا

انجام ماساژ کف پا و کف دست می‌ تواند از زوایای مختلفی به بهبود عملکرد بدن کمک کرده و سبب نشاط و طراوت اندام های مختلف بدن شود.
ماساژ کف دست و همچنین نرمش کف پا، می‌ تواند به گردش خون بهتر، کمک کرده و همچنین از بروز واریس جلوگیری کند. از سوی دیگر انجام این عمل، سبب کاهش فشار خون شده و از بروز بیماری های عروقی تا حد ممکن جلوگیری می کند.
اگر به صافی کف پا مبتلا هستید و این مشکل سبب بروز معضلاتی برای شما شده، بهتر است تا ماساژ کف پا را امتحان کنید. انجام این ماساژ در دراز مدت صافی کف پا را درمان کرده یا حداقل از عوارض آن می کاهد.
نکات یاد شده تنها بخشی از فواید ماساژ کف پا و کف دست هستند و شما می توانید با بررسی و مطالعه بیشتر، تمام خصیصه های خوب آن را مشاهده نمایید.

ماساژ کف پا

فواید انجام ماساژ کف دست و کف پا به شیوه اصولی

قیمت ماساژ کف پا و کف دست

آموزش انجام اصولی ماساژ کف پا و کف دست

رفلکسولوژی یکی از روش های درمانی و انجام ماساژ محسوب می شود که استفاده از آن می تواند، به ما در بهبود وضعیت بدن، کمک رسانی کند. یاد گرفتن این روش از بسیاری از جهات برای ما مفید بوده و می تواند به ما در درمان و ریشه کن کردن بسیاری از مشکلات، یاری رساند.
ماساژ کف پا و کف دست با استفاده از روش رفلکسولوژی، بدین شکل است که شما با یاد گرفتن اتصال نقاط مختلف کف دست و پا به دیگر اعضای بدن، همان نقطه را به بهترین شکل ماساژ داده و به وسیله آن مشکلات را برطرف نمایید.
برای فرا گرفتن روش صحیح انجام این نوع ماساژ، می توانید به منابع معتبر و آزمایش شده مراجعه کنید. توجه داشته باشید که عدم دقت کافی در انجام این آزمایش، تاثیر آن را به کلی از بین خواهد برد.

ماساژ پا و دست

نکات مهم درباره ماساژ و خواص آن

نتیجه گیری

کشف فواید ماساژ کف پا و کف دست امری است که دانشمندان را به مدت زیادی درگیر کرده و سبب ایجاد مشغله فکری در آن ها گشته است. انجام صحیح و اصولی این درمان، می تواند به بهبود انواع بیماری ها کمک کرده و سبب راحت تر شدن زندگی برای افراد زیادی شود.
اگر هنوز دلیل و درمان مناسبی برای مشکلات خود پیدا نکرده اید، می توانید این نوع از ماساژ را امتحان کرده و از نتایج آن شگفت زده شوید.

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.