ماساژ در تهران

ماساژ در تهران

آرامش در بدن و ذهن

ماساژ، در واقع یک اصطلاح، برای فشار، مالش و حرکت دست بر روی پوست، ماهیچه ها و تاندون است. این عمل می تواند، سطحی و در حد نوازش یا با فشار عمیق باشد.

  • بر طرف شدن اضطراب و افسردگی

  • کاهش درد آسیب‌دیدگی یا کشیدگی بافت نرم

  • کم شدن آسیب‌های ورزشی

  • تقویت خلق و خوی

ماساژ درمانی عبارتست از دست ورزی بر روی بافت های نرم بدن. این درمان به رهایی از استرس و فشار عضلانی و درد ناشی از صدما ت و سرعت بهبود ناراحتیهای حاد و مزمن كمك می كند. امروزه میلیونها نفر در سراسر جهان از این روش به عنوان یك روش مراقبت بهداشتی استفاده می كنند. با اسپالیمو همراه باشید.

بهترین موقعیت برای آن هایی که به دنبال ماساژ در تهران هستند

ماساژ، در واقع یک اصطلاح، برای فشار، مالش و حرکت دست بر روی پوست، ماهیچه ها و تاندون است. این عمل می تواند، سطحی و در حد نوازش یا با فشار عمیق باشد. در زمان گذشته و پیش از انجام تحقیقات لازم، افراد زیادی از ماساژ، به عنوان تفریح و سرگرمی استفاده می کردند. اما امروزه پزشکان به کمک پیشرفت علم، فواید درمانی ماساژ را بازگو کرده اند. اگر شما هم به دنبال پاسخ پرسش هایتان راجع به این عمل هستید یا قصد انجام ماساژ در تهران را دارید، همراه ما بمانید.

ماساژ چیست؟

یکی از بهترین و قطعی ترین روش های درمان سلامت جسم و روح افراد، ماساژ است. در ماساژ، به کمک ورز دادن و وارد کردن فشار جزئی به ماهیچه ها، گردش انرژی در بدن تنظیم می شود. ماساژ ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها، مختص به درمان یک بیماری طراحی شده است.

اگر شما هم از مشکلاتی مانند گرفتگی عضلات، بی خوابی، درد های مفصلی و موارد این چنینی رنج می برید، می توانید از این روش کارآمد کمک بگیرید. ماساژ در تهران، این روزها به یکی از مهم ترین و ضروری ترین اهداف برای هر شخص تبدیل شده است. البته فراموش نکنید که این عمل، تنها مختص سلامت جسم نبوده و کمک زیادی به آرامش روحی افراد هم خواهد کرد. پس بهتر است هر چه سریع تر شما هم این عمل را در برنامه هایتان قرار دهید.

ماساژ عضلات

ماساژ عضلات

انواع ماساژ بدن

دانستن نوع ماساژ، کمک زیادی به ما می کند. چرا که با شناخت آن ها، می توانیم ماساژ مورد علاقه مان را پیدا کرده و در نهایت، انتخاب بهتری داشته باشیم:

  1. ماساژ سوئدی ، از انواع ماساژ در تهران

یکی از قدیمی ترین و البته بهترین ماساژ هایی است که جهت درمان انواع درد های مفصلی، کاهش درد و بهبود گردش خون به کار گرفته می شود. در این روش، درمان گر از ضربات طولانی همراه با سر خوردن دست، استفاده می کند. ماساژ سوئدی برای کسانی که نسبت به لمس بدنشان توسط افراد غریبه حساس اند، گزینه بسیار مطلوبی شمرده می شود.

  1. ماساژ سنگ داغ

اگر شما هم جز کسانی هستید که می خواهید برای چند ساعت آرامش را به خود هدیه دهید، این ماساژ از بهترین گزینه های ماساژ در تهران به حساب می آید. استفاده از سنگ داغ در کنار فشار دست، باعث تسکین درد های موضعی، کاهش تنش و افزایش جریان خون می شود.

  1. ماساژ با رایحه درمانی

اگر هدف از ماساژ برای شما تنها جنبه درمانی ندارد و قصد آرام کردن روحتان را هم دارید، بهترین گزینه، ماساژ با رایحه است که در آن، یک فشار ملایم با روغن های معطر ترکیب و ارائه می شود. اهداف این ماساژ به عبارت زیر است:

  • کاهش علائم افسردگی
  • از بین بردن اضطراب
  • تقویت خلق و خوی
  1. ماساژ بافت عمیق

از انواع ماساژ در تهران که جنبه درمانی داشته باشد، می توانیم به ماساژ بافت عمیق اشاره کنیم که تمرکزش، بر لایه‌ های عمیق ‌تر ماهیچه و بافت همبند است. درمان گر، از فشار های عمیق و نسبتا محکم استفاده می کند تا به لایه های زیرین ماهیچه دسترسی پیدا کند. مزیت های این ماساژ شامل موارد زیر است:

  • تسکین درد آرتریت
  • درمان رگ به رگ شدن
  • کم کردن کشیدگی و درد مفاصل

ماساژ با فشار

ماساژ با فشار دست

هر ماساژ حدودا چه قدر طول می کشد؟

برای پاسخ این سوال، نمی توانیم یک عدد قطعی و ثابت را ذکر کنیم؛ چرا که ماساژ در تهران و در واقع هر جای دنیا، به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که هرکدام، زمان مخصوص به خود را دارد. برای مثال، ماساژ سوئدی، بافت عمیق و رایحه بین 60 الی 90 دقیقه زمان می گیرد؛ اما برای ماساژ سنگ داغ، مدت زمان 90 دقیقه رایج تر است.

توجه داشته باشید که این عدد ها می تواند، کاملا اختصاصی باشد و هر کس نسبت به خواسته و سیلقه اش، زمان مورد نیاز را تغییر دهد. تنها نکته ای که در هنگام ماساژ باید در نظر داشته باشید، این است که این عمل را تا زمانی ادامه دهید که دردی را حس نکنید. به عنوان مثال، در ماساژ بافت عمیق، ممکن است فردی بعد از 40 دقیقه احساس درد در ناحیه عضلاتش داشته باشد.  در این لحظه، بهترین کار دست کشیدن از ادامه ماساژ است.

فواید ماساژ در تهران

فواید بی شمار ماساژ

ماساژ ها قابلیت درمان چه بیماری هایی را دارند؟

به صورت کلی، اگر شما به بیماری مبتلا شدید، بهترین کار این است که ابتدا نزد پزشک بروید و درمان را با او شروع کنید. گاهی پزشک ها، سفارش می کنند تا اقداماتی مانند ماساژ درمانی  را از سر بگیرید. در این مواقع، بدون ذره ای تامل، دست به کار شوید؛ چرا که ماساژ نه تنها برای سلامت جسم، بلکه برای سلامت روح هم بهترین گزینه خواهد بود.

بیماری هایی که تا به امروز به کمک ماساژ درمان شده اند یا ماساژ در روند درمان آن ها تاثیر داشته، عبارت اند از:

  • کاهش درد ناشی از فیبرومیالژیا
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست که کمک به کاهش سلولیت می کند
  • تسکین تورم های ناشی از EDEMA
  • سرطان های مختلف از جمله سرطان سینه
  • بیماری های مربوط به اختلال در خواب
  • آلرژی های مختلف
  • آرتروز و باقی بیماری های مفصلی
  • همورویئد
  • درمان بعضی بیماری های هورمونی
  • افزایش سطح اکسیژن

ماساژ در تهران

ماساژ بافت عمیق

مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز ماساژ تهران

امروزه ماساژ درمانی در تعداد زیادی از سالن های آرایشی و حتی باشگاه های ورزشی انجام می شود؛ اما توصیه ما به شما این است که برای انجام ماساژ حتما از مراکز حرفه ای و افراد متخصص کمک بگیرید. برای شناخت این مراکز باید به برخی نکات توجه داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن فضای کاری حرفه ای

  • از بین بردن عوامل حواس پرتی

  • استفاده از تخت های ماساژ با کیفیت

  • استفاده از اکسسوری های زیبا

بهترین مرکز ماساژ در تهران

فواید انجام ماساژ در تهران

شاید با خود فکر کنید که تنها فایده ماساژ، رفع خستگی یا به دست آوردن آرامش برای چند ساعت است. در صورتی که باید بدانید این عمل ده ها مزیت دیگر را شامل می شود که شاید تا به امروز از آن بی خبر بوده اید. با هم نگاهی به آن ها بندازیم:

  • بهبود بخشیدن به سیستم عصبی

ماساژ سر، یکی از بهترین روش ها جهت بهبود سیستم عصبی است.

  • تقویت دستگاه عضلانی

دور کردن اسپاسم و گرفتگی عضلات، آن هم در سنین بالا دیگر یک رویا نیست. با شروع ماساژ درمانی، به سادگی از شر این بیماری ها خلاص شوید.

  • بهبود دستگاه تنفس

از بین بردن رادیکال های آزاد و توکسین های بدن، یکی دیگر از اهدافی است که به کمک ماساژ، می توان آن را به دست آورد.

شما عزیزان می توانید، تمامی این خدمات را در مرکز اسپالیمو، با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه دریافت کنید.

از این رو می توانید با اطمینان خاطر از خدمات ما استفاده کنید. ما انواع ماساژ، از جمله ماساژ پا را در منزل و سالن انجام می دهیم. نرخ قیمت های ما کاملا رقابتی و مناسب می باشد. ضمن اینکه با پرداخت هزینه ای به صرفه، خدماتی با کیفیت، تخصصی و مطمئن دریافت خواهید کرد. با رزرو ماساژ حرفه ای از ما، آرامش و درمان را به خودتان هدیه دهید. برای رزرو نوبت می توانید با کارشناسان تیم اسپالیمو  ارتباط برقرار کنید.  تا از فواید ماساژ پا بهره ببرید . شما می توانید با بهره گرفتن از خدمات  ماساژ در تهران و یا  ماساژ در منزل  هم در پول و هم در وقت خود صرفه جویی می کنید. در مجموعهماساژ درمانی، افراد متخصص در زمینه ماساژ، این خدمات را به شما ارائه می دهند.

قیمت ماساژ در تهران

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.