ماساژ درمانی اسپالیمو یک روش درمانی قدیمی است که با استفاده از ایجاد فشار و حرکات مختلف بر روی بافت ‌های نرم بدن انجام می‌ شود. این تکنیک در طول تاریخ توسط فرهنگ‌ های مختلف، به عنوان یک درمان موثر برای بهبود بسیاری از دردها شناخته شده است.

اما شاید برای شما این سوال به وجود آید که ماساژ، چه فوایدی دارد؟ مجموعه ‌ای از تمرینات و حرکات که در ماساژ درمانی اسپالیمو  به کار می‌روند، باعث تحریک عضلات ، تسهیل جریان خون و بهبود انعطاف ‌پذیری بافت ‌های نرم و عضلات می ‌شوند. این تکنیک‌ ها، می ‌توانند به طور کلی باعث کاهش استرس و اضطراب، افزایش انرژی و بهبود عملکرد فیزیکی و روانی شوند.

ماساژ درمانی اسپالیمو به صورت حرفه ‌ای، توسط متخصصان آموزش دیده و صرفا به منظور بهبود وضعیت فیزیکی و روانی افراد انجام می‌شود. در این روش، تکنیک ‌های مختلفی مانند فشار، استرچینگ، لمس تماسی و لرزش بر روی بافت‌ های نرم بدن صورت می گیرند. این روش درمانی، می ‌تواند براساس نیازهای هر فرد تنظیم شده و فواید زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع روش های ماساژ آشنا شوید.

قیمت ماساژ در منزل

انواع روش های ماساژ درمانی اسپالیمو

ماساژ درمانی چیست؟

ماساژ درمانی اسپالیمو عملی است که توسط متخصصان ماهر، مانند متخصصان ماساژ درمانی، فیزیوتراپیست ‌ها و دیگر افراد مجرب در این زمینه انجام می‌ شود. این روش، به منظور بهبود عملکرد بدن، کاهش درد و التهاب، افزایش حرکت مفاصل، بهبود خواب، کاهش تنش و استرس و بهبود وضعیت روحی و روانی به کار می رود. ماساژدرمانی، می ‌تواند در درمان برخی از مشکلات مربوط به عضلات و اسکلت، مشکلات عصبی، مشکلات گوارشی و تنفسی، عروقی و بسیاری از موارد دیگر مفید باشد.

تکنیک ‌های مختلفی برای ماساژدرمانی وجود دارد؛ از جمله ماساژ سوئدی، ماساژ عمیق بافت، ماساژ تایلندی، ماساژ شیاتسو، ماساژ اسپورتی و ماساژ رفلکسولوژی. هر یک از این تکنیک‌ها خصوصیات و کاربرد خاص خود را دارند.

ارتقای سلامت باروری از طریق ماساژ درمانی بانوان

اگر قصد دارید که مادر شوید ماساژ می تواند کمک خوبی برای افزایش شانس شما در باروری باشد. تحقیقاتی وجود دارد که نشان می ­دهد استرس می ­تواند منجر به کاهش شانس باروری شود. ماساژ هورمون استرس را کاهش داده و از این طریق شانس باروری زنان را افزایش می ­دهد.

اغلب زنان سوال می­ پرسند که آیا ماساژ می ­تواند به فیبروم رحم کمک کند؟ در جواب باید بگوییم بله. فیبروم  رحمی تومور خوش خیمی است که در هر سنی می ­تواند موجب ناراحتی­ برای زنان شود مانند کمردرد، پریود  همراه با درد و احساس نفخ؛ حتی درمواردی زنان مجبور می­ شوند که رحم خود را جراحی کرده و آن را بردارند. اگر ترجیح می­ دهید به جای استفاده از دارو، از روش­ طبیعی برای درمان استفاده کنید ماساژ را در برنامه خودتان قرار دهید.

بیشتر بخوانید : تاثیر ماساژ درمانی بانوان بر سلامت جسم و روان

انواع ماساژ را نام ببرید

در طول سال ها، انواع مختلفی از ماساژها و تکنیک‌ های مختلف توسعه یافته‌ اند. برخی از انواع ماساژ ، شامل موارد زیر می شوند.

  • ماساژ سوئدی

این نوع ماساژ، شامل استفاده از حرکات لمسی، فشار، ضربه آرام و تحریک عضلات است. از جمله فواید این نوع ماساژ، می توانیم به آرامش و رفع تنش اشاره کنیم. در ماساژ سوئدی، روش های مختلفی برای آقایان و بانوان وجود دارند. روش ماساژ درمانی بانوان با آقایان متفاوت بوده و بر نقاط مختلفی از بدن، تمرکز دارد.

ماساژ درمانی بانوان

فواید ماساژ درمانی

  • ماساژ عمیق با انگشتان

در این مدل ماساژ، استفاده از فشار عمیق بر روی نقاط مشخصی از بدن صورت می ‌گیرد تا تنش و گره ‌های عضلانی رفع شوند.

  • ماساژ تایلندی

این نوع ماساژ مبتنی بر روش ‌های تحریکی و آکوپرسور است که در آن فشار و حرکات کششی بر روی بدن اعمال می ‌شود. این ماساژ اغلب برای افزایش انعطاف ‌پذیری و تسکین درد موثر است.

  • ماساژ شیاتسو

در ماساژ شیاتسو، فشارهای لحظه ای بر روی نقاط خاصی از بدن اعمال می ‌شود تا تعادل انرژی در بدن برقرار شود و تسکین عمومی عضلات صورت گیرد.

  • ماساژ رفلکسولوژی

این نوع ماساژ بر اساس اصول تحریک نقاط فشاری در پا و دستان استوار است. این ماساژ به منظور تسکین درد و استراحت عضلات استفاده می ‌شود.

  • ماساژ اسپرت

نوع دیگری از ماساژ وجود دارد که تحت عنوان ماساژ اسپرت شناخته می شود. این نوع ماساژ، به طور خاص برای ورزشکاران و افرادی که به صورت حرفه ای و مداوم ورزش می ‌کنند، طراحی شده است. ماساژ اسپرت برای بازسازی عضلات و کاهش آسیب ‌های ورزشی به کار می رود.

سوالی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید این است که ماساژ درمانی برای درد سیاتیک مناسب است یا خیر. در این مورد، باید بگوییم که بسیاری از روش های ماساژ، شامل ماساژ شیاتسو و تایلندی، دارای تاثیرات مفیدی در بهبود عوارض درد سیاتیک هستند.

  • ماساژ روسی

به کارگیری ماساژروسی برای برطرف نمودن اختلالات موجود در بدن بهترین گزینه محسوب می شود . می تواند در از بین بردن مشکلات قلبی عروقی، ناراحتی های عصبی، اختلالات گوارشی و دردهای استخوانی یا عضلانی بسیار مفید واقع شود. میزان بازدهی این ماساژ به حدی است که در بسیاری از بیمارستان های روسیه کلینیک هایی بنا نهاده شده اند . که عملیات ماساژروسی در آنجا صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید :  آیا درمان یبوست با ماساژ کف پا امکان پذیر است؟

تلفن ماساژور در منزل

ماساژ در منزل و تکنیک های آن

قیمت ماساژ در منزل

در برخی مناطق، ماساژورها، خدمات ماساژ درمانی اسپالیمو  در منزل را انجام می دهند و قیمت‌ها معمولا بر اساس مدت زمان ماساژ و نوع آن تعیین می ‌شود. برای اطلاع از قیمت ماساژ در منزل و ویژگی های آن، بهتر است با تکنسین های مجرب و فعال ما در ارتباط باشید.

بدیهی است که قیمت ماساژ درمانی در منزل ، ممکن است متغیر باشد. علت این تفاوت ها، نوع نیاز درمانی شما و همچنین استفاده از روش ها و تجهیزات خاصی است که ماساژورها استفاده می کنند. کارشناسان ما در سایت اسپالیمو جواب گوی سوالات شما عزیزان هستند.

استفاده از خدمات ماساژ در مراکز معتبر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت. نقش مؤثری که خدمات با کیفیت می تواند در زندگی شما ایجاد کند، انکارنشدنی است. اسپالیمو معتبر ترین مرکز تخصصی ارائه خدمات ماساژ صورت و بدن، ماساژ درمانی ، ماساژ در تهران و  ماساژ در منزل است. برای بهره مندی از خدمات مجموعه ما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین قیمت ماساژ در منزل چقدر است؟

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.