در گذشته اغلب افراد تصور می کردند که ماساژ تنها نوعی تفریح است، اما امروزه ماساژ نه تنها برای حفظ آرامش، بلکه برای سلامت جسمانی نیز توصیه می شود. ماساژ درواقع ایجاد فشارهای ملایم یا عمیق روی ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها است. امروزه ماساژ برای دیسک کمر، سر درد، اختلالات گوارشی، بیماری های اعصاب و.. بسیاری از بیماری های دیگر در کنار درمان های پزشکی انجام می شود. در این نوشتار می خواهیم به صورت کامل به بررسی فواید ماساژ برای کمر بپردازیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ماساژ برای دیسک کمر در تهران

ماساژ برای دیسک کمر در تهران

ماساژ برای دیسک کمر در سالن ماساژ

قبل از هر چیز باید با مفهوم بیماری دیسک کمر آشنا شویم و بدانیم که چه زمانی باید جهت برخورداری از خدمات ماساژ برای دیسک کمر به یک ماساژ درمانگر مراجعه کنیم. ستون فقرات ما از مهره هایی تشکیل شده است که در بین این مهره ها یک ماده نرم و ژله ای وجود دارد. این ماده نرم که دیسک کمر نام دارد، به عنوان یک ضربه گیر از ایجاد فشار به مهره ها جلوگیری می کند و باعث می شود که بتوانیم کمرمان را خم و راست کنیم.

زمانی که دیسک آسیب ببیند، در واقع وقتی که این ماده نرم از جایگاه خود خارج شود موجب بروز درد در نواحی کمر، گرفتگی پاها، احساس سوزن سوزن شدن ناحیه آسیب دیده و درد پا، ساق، ران و باسن می شود. اگر دچار این علایم شدید با مراجعه به یک سالن ماساژ و یا ماساژ در منزل می توانید این دردها را تا میزان زیادی کاهش دهید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با ماساژ تهران و مزایای آن

انواع ماساژ برای دیسک کمر

با توجه به وضعیتی که دارید، ماساژ درمانگر یکی از روش های زیر را به شما ارائه می دهد:

  • ماساژ بافت عمیق

در این روش فشارهای عمیق به بدن وارد می شود و معمولا برای نقاط سفت و دردناک بدن کاربرد دارد. ماساژ بافت عمیق هورمون اندورفین را در بدن آزاد می کند و درد را کاهش می دهد.

  • ماساژ نقطه ماشه ای

زمانی که عضلات دچار انقباض شوند گره های عضلانی ایجاد می شود، از این مدل ماساژ برای کاهش درد گره های عضلانی استفاده می شود.

  • ماساژ سرد و گرم

این نوع ماساژ برای دیسک کمر جهت تسکین درد و ایجاد آرامش کاربرد دارد. ماساژ درمانگر برای درمان، سنگ های داغ یا سرد را روی نقاط آسیب دیده قرار می دهد. این روش برای دیسک کمر یک گزینه عالی است.

  • ماساژ سوئدی

در این روش ضربات مداوم به کمر وارد می شود که کمک می کند تا خون به خوبی در محل آسیب دیده جریان یابد. این گردش خون موجب می شود که بافت های بدن تحریک و شل شوند و در نتیجه درد نیز کم شود.

      • ماساژ تایلندی

این مدل ترکیبی از ماساژ و حرکات یوگا است. ماساژ درمانگر برای درمان درد از فشارهای ملایم همراه با حرکات کششی استفاده می کند تا درد دیسک کمر را کاهش دهد.

بهترین سالن ماساژ در ایران

بهترین سالن ماساژ در تهران

فواید ماساژ درمانی برای دیسک کمر

با استفاده از ماساژ برای دیسک می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

کاهش درد

ماساژ کمک می کند تا خون به خوبی در ناحیه کمر به گردش در بیاید که این امر باعث می شود، التهابات و درد های عصبی کاهش یابند.

تسکین علایم

استفاده از خدمات ماساژ درمانی نه تنها درد کمر را کاهش می دهد، بلکه سایر علایم دیسک کمر مانند ضعف عضلات، بی حسی نواحی آسیب دیده، درد در قسمت شانه، بازو و… را کم می کند.

بهبود کیفیت خواب

یکی از مشکلاتی که با دیسک کمر برای افراد ایجاد می شود، مربوط به خوابیدن است. ماساژ می تواند کمک کند تا این افراد بتوانند خواب راحت تری داشته باشند.

کاهش استرس

درد کمر می تواند فرد را مشوش و دچار اضطراب کند. ماساژ باعث می شود که این استرس ها کم شوند.

فواید ماساژ برای دیسک کمر

فواید ماساژ برای دیسک کمر

بیشتر بخوانید : معرفی انواع ماساژ و فواید آن در مرکز ماساژ آقایان تهران

بهترین سالن ماساژ برای خدمات ماساژ درمانی

جهت دریافت خدمات ماساژ برای دیسک کمر، باید حتما یک سالن معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید. ما در اسپالیمو سعی کرده ایم تا مجرب ترین ماساژ درمانگرها را به کار بگیریم تا موجب رفاه حال شما عزیزان شویم. در اسپالیمو کیفیت و قیمت را تضمین می کنیم. برای رزرو نوبت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.