شما در دنیای پرمشغله امروزی با تحمل فشار کاری ممکن است، احساس خستگی کرده و به دنبال آرامش و راحتی باشید. در این شرایط ماساژ در منزل می ‌تواند معجزه ‌ای برای شما باشد و به بدن شما آرامش ببخشد. حال سؤال این است که کدام یک از انواع ماساژ مناسب شما است؟ شاید انتخاب بهترین نوع و مناسب ترین قیمت ماساژ درمانی در منزل کمی دشوار باشد، زیرا مدل های مختلفی از ماساژ وجود دارد.

امروز تکنیک‌ های مختلف ماساژ را بررسی می‌ کنیم. برای این که انتخاب بهترین تکنیک ماساژ برای شما آسان‌تر شود، تکنیکی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با نیازها و ترجیحات شما داشته باشد.

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی یک نوع ملایم از خدمات ماساژ در منزل غرب تهران است که برای افرادی که به لمس شدن حساس هستند و تنش زیادی دارند یا تازه با ماساژ آشنا شده‌اند، کاملا مناسب است. این نوع ماساژ می‌تواند در رفع گرفتگی عضلانی مؤثر باشد. همچنین این نوع ماساژ گزینه‌ مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند، در طول ماساژ احساس آرامش کاملی داشته باشند.

ماساژ سوئدی شامل تکنیک‌ هایی همچون حرکت دادن مفاصل، ورز دادن و حرکات دایره‌ای عمیق همراه با ضربات است که بدن را آرام می کند. اگرچه قیمت ماساژ در منزل با قیمت ماساژ در استخر متفاوت است، اما از حرکات مشابهی در هر دو ماساژ استفاده می شود.

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی

ماساژ سنگ داغ

بهترین افراد برای انجام ماساژ سنگ داغ در منزل، افرادی هستند که به دنبال آرامشند یا گرفتگی عضلانی دارند. تنها تفاوت این ماساژ درمانی با ماساژ سوئدی استفاده از سنگ ‌های گرم در کنار دست‌ های ماساژتراپیست است. استفاده از سنگ‌ های گرم باعث کاهش درد، بهبود جریان خون و کاهش تنش عضلانی می ‌شود. ماساژ سنگ داغ می‌تواند، استرس و درد را کاهش داده و آرامش را افزایش دهد. همچنین جریان خون را بهبود بخشیده و تنش عضلانی را از بین می‌ برد.

در طول این ماساژ سنگ‌ های گرم بر روی نقاط مختلف بدن شما قرار می‌ گیرند. در حالی که ماساژ تراپیست فشار ملایم و تکنیک ‌های ماساژ سوئدی را بر روی نقاط مختلف بدن اعمال می ‌کند. گاهی اوقات نیز از سنگ‌ های سرد استفاده می ‌شود.

با این که پوشیدن لباس زیر باعث احساس راحتی بیش­تر شما شود، ولی بهتر است برای دریافت ماساژ سنگ داغ لباس نپوشید. فقط یک ملحفه روی شما پهن می‌ شود. این خدمات ماساژ در منزل توسط خانم یا آقا معمولا 90 دقیقه طول می ‌کشد.

قیمت ماساژ در منزل

قیمت ماساژ در منزل

بیشتر بخوانید : قیمت ماساژ در منزل

ماساژ عمیق

در مقایسه با ماساژ سوئدی، حین انجام ماساژ عمیق فشار بیش تری اعمال می ‌شود. اگر مشکلات عضلانی مزمنی مانند ناراحتی آسیب یا عدم تعادل دارید، این نوع ماساژ گزینه خوبی است. ماساژ عمیق می‌ تواند، باعث تسکین اضطراب، درد عضلانی مزمن و گرفتگی عضلات شود.

ماساژتراپیست با استفاده از حرکات ملایم و فشار شدید انگشتان برای آزادسازی تنش از عمیق ‌ترین لایه ‌های عضلات و بافت ‌های همبند شما اقدام می‌ کند. اگر چه ماساژ عمیق ممکن است شدید باشد، ولی نباید درد یا کوفتگی عضلانی داشته باشید. این نوع ماساژ معمولاً 60 تا 90 دقیقه طول می ‌کشد.

رفلکسولوژی

رفلکسولوژی برای افرادی که می ‌خواهند آرامش پیدا کنند یا روحیه طبیعی خود را باز یابند، گزینه خوبی است. همچنین اگر دوست ندارید، بدنتان به طور کامل لمس شود، انتخاب هوشمندانه ‌ای است. متخصصان رفلکسولوژی فشار متفاوتی را بر روی نقاط مختلف دست‌ ها، پاها و گوش ‌ها اعمال می ‌کنند. می‌ توانید لباس ‌های راحت و شل بپوشید تا ماساژ پاهایتان آسان باشد. یک جلسه رفلکسولوژی معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می ‌کشد و قیمت ماساژ در منزل برای هر کدام از این موارد، بسته به زمان متغیر است.

ماساژ فیشیال

ماساژ فیشال

ماساژ برای بانوان

معمولا انواع ماساژ برای آقایان و بانوان مناسب هستند. اما برخی از ماساژ ها فقط مختص آقایان و بعضی مختص بانوان هستند. یکی از ماساژ های معروفی که برای بانوان پیشنهاد می شود، ماساژ سینه است. این نوع ماساژ حتی گاها برای تشخیص بافت های غیر عادی در سینه بانوان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ماساژ سینه بر روی عضلات عمیق و سطحی اطراف سینه تمرکز دارد. ماساژتراپیست‌های حرفه‌ای برای انجام بهترین نوع ماساژ سینه بانوان، بر ارائه ماساژی خوشایند و بدون هیچ‌گونه تمایل جنسی تاکید دارند. به طور کلی فشار تمام دست بر روی عضلات ناحیه سینه و عمیق ‌تر از غدد پستانی اعمال می‌ شود.

مزایای داشتن تلفن ماساژور

در اختیار داشتن تلفن انجام خدمات ماساژ در منزل، مزایای گسترده ای برای شما به همراه خواهد داشت. این مزایا شامل:

  • دوری از ترافیک و شلوغی در مسیر رسیدن به مراکز ماساژ
  • دسترسی راحت مخاطبان دارای مشکلات جسمی به خدمات
  • کاهش هزینه های رفت و آمد
  • آرامش طولانی و مطلوب بعد از دریافت ماساژ در منزل
  • ایمنی و بهداشتی بودن ماساژ
  • حرفه ای بودن ماساژ

بیشتر بخوانید : مهترین مزایای داشتن تلفن ماساژور در منزل

جمع ‌بندی

ماساژ درمانی یک روش درمانی مفید و کارآمد برای بهبود سلامت جسمی و روانی است. این روش با تحریک گردش خون، تسکین دردهای عضلانی، کاهش استرس و اضطراب و بهبود کیفیت خواب، موجب ارتقای سلامتی می‌ شود. امروزه بسیاری از افراد به منظور بهره ‌مندی از فواید این روش اقدام به دریافت ماساژ در منزل می‌ کنند. انتخاب مرکز معتبر و متخصص مانند مرکز اسپالیمو، برای دریافت خدمات ماساژ درمانی و  ماساژ در تهران  همچنین آگاهی از قیمت ماساژ در منزل قبل از هر اقدامی حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز ماساژ تهران کجاست؟

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.