ماساژ فول بادی یا ماساژ تمام بدن اصطلاحی است که این روزها زیاد شنیده می شود. در این نوع ماساژ درمانگر کل بدن را طول جلسه درمانی ماساژ می دهد. این ماساژ معمولا بازوها، پاها، گردن، شکم، دست ها و باسن را شامل می شود. خدمات مربوط به این ماساژ هم در مراکز ماساژ درمانی و ورزشی و هم در منزل ارائه می گردند. خدمات ماساژ فول بادی در منزل تهران با همان کیفیت خدمات مراکز تخصصی ارائه می شوند. در این مطلب از اسپالیمو قصد بررسی انواع و شرایط دریافت این خدمات در منزل را داریم. با ما همراه باشید.

ماساژ در منزل تهران

ماساژ در منزل یا محل کار ، راحت ترین شیوه دریافت این خدمت

ماساژ فول بادی چیست؟

این روش از انواع ماساژ است که در آن تمام قسمت ها و اندام های بدن به طور کامل ماساژ داده می شوند. در این ماساژ از روغن یا لوسیون استفاده می کنند تا حرکت دست روی بدن روان تر شده و آسیبی به پوست وارد نشود. از فواید این مدل ماساژ می توان به کاهش تنش های عضلانی، افزایش گردش خون، تقویت مفاصل و غیره اشاره کرد. تکنیک هایی که در این نوع ماساژ استفاده می شوند، مزایا و فواید زیادی برای بدن دارند.

بیشتر بخوانید : روش های آموزش ماساژ درمانی

ماساژ هپی چیست؟

یکی دیگر از انواع ماساژ که در کشور ما کمتر به آن پرداخته می شود، ماساژ هپی است. این نوع ماساژ به منظور رفع نیاز جنسی ارائه می شود، به همین دلیل در کشورهای مسلمان چندان رایج نیست. این نوع ماساژ یک روش درمانی نیست و بیشتر به عنوان روشی برای رفع مشکلات روحی مورد استفاده قرار می گیرد. فایده این نوع ماساژ آزادسازی کشش های بدن و ارضای جنسی راحت تر است و برای افرادی که در این زمینه مشکل دارند، انتخاب مناسبی می باشد.

ماساژ در منزل

ماساژ فول بادی در منزل تهران برای تسکین دردهای عضلانی

تفاوت ماساژ فول بادی با هپی اندینگ

در مقالات و معرفی انواع ماساژ معمولا ماساژ هپی اندینگ در کنار فول بادی آورده می شود. البته این دو مدل ماساژ تفاوت های زیادی با هم دارند که اصلی ترین آن نواحی دریافت ماساژ است. در ماساژ فول بادی تمام قسمت های بدن به یک اندازه، تکنیک ها را دریافت می کنند اما در ماساژ هپی تمرکز روی اندام های جنسی است. به علاوه ماساژ هپی تاثیری در درمان مشکلات جسمی ندارد و در بهترین حالت تنش فکری را کاهش می دهد. این در حالی است که ماساژ فول بادی در همان جلسه اول باعث نرمی عضلات می شود.

ماساژ فول در منزل تهران و دیگر شهرها مجاز است . توسط ماساژورهای ماهر و آموزش دیده انجام می شود. در بعضی مراکز اما با عنوان ماساژ هپی در منزل همان تکنیک های ماساژ فول بادی را به مشتری ارائه می کنند. باید به این نکته دقت کنید که مراکز ارائه دهنده ماساژ هپی تهران قانونی نیستند، بنابراین باید مراقب باشید به دام سودجویان نیفتید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز ماساژ تهران کجاست؟

انواع مدل ماساژ ها

خدمات ماساژ فول بادی در منزل تهران به شیوه های مختلفی انجام می شود. تقریبا 35 روش برای ماساژ درمانی وجود دارد که 4-5 مورد آن را می توان در ماساژ فول بادی استفاده کرد. از انواع مدل ماساژهای فول بادی می توان به ماساژ سوئدی اشاره کرد. ماساژ سوئدی باعث آرامش و کاهش استرس می شود. مدل دیگر ماساژ فول بادی، ماساژ بافت عمیق است که باعث بهبودی در سطح عمیق تر می شود.

ماساژ فول بادی با تکنیک سنگ داغ هم قابل انجام می باشد. در این روش سنگ های گرم را در نواحی مختلف بدن قرار می دهند. تا در اثر گرما، تنش از بین رفته و گردش خون بهبود پیدا کند. دیگر روش مرسومی که برای ماساژ فول بادی استفاده می شود، ماساژ تایلندی است ماساژ  در منزل . تکنیک های ماساژ تایلندی متعادل کننده انرژی بدن هستند و انعطاف پذیری را افزایش می دهند.

ماساژ در منزل یا محل کار

ماساژ روشی درمانی و آرامش بخش

خدمات ماساژ تهران در مجموعه اسپالیمو

پیش از آنکه بخواهید خدماتی را از سمت مجموعه اسپالیمو دریافت کنید، باید از انواع آن آگاه باشید تا با توجه به نیازتان یکی از خدمات را توسط مجموعه ما دریافت نمایید. از مهم ترین خدمات ماساژ در اسپالیمو می توان به موارد زیر اشارت کرد:

سخن پایانی

ماساژ روشی خوب و موثر برای افزایش آرامش و بهبود مشکلات و تنش های فکری و جسمی است. این روش که نوعی درمان هم محسوب می شود، توسط برخی مراکز تخصصی در منزل هم ارائه می شود. اسپالیمو یکی از ارائه دهندگان این خدمات در منزل است که ماسورهای خود را از میان افراد توانمند و متخصص انتخاب می کند. در اسپالیمو همچنین بیشترین تخفیف ماساژ در تهران ارائه می شود تا همه افراد به راحتی از این خدمات بهره ببرند. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

0%
پیشنهاد ویژه

مدتی وقت بگذار و از خودت پذیرایی کن. شما سزاوار آن هستید.

در این ماه یک ماساژ رزرو کنید و 25 ٪ در کلیه ماساژ های بعدی تخفیف دریافت کنید.